dilluns, 27 de febrer del 2012

Postdata: t'estimo

Títol; Postdata: t’estimo
Editorial; Columna
Any de publicació; 2006

Postdata: t’estimo és una novel·la d’amor.

PETIT RESUM
La Holly i en Gerry són una parella perfecta. Nòvios des de l’institut, s’estimen com si no poguessin viure l’un sense l’altre. Fins que n dia passa l’impensable: en Gerry contreu una greu malaltia i mor. A la Holly li sembla que la vida ja no té sentit, però al cap de poc temps rep un misteriós paquet i en obrir-lo descobreix que, abans de morir, en Gerry li ha deixat unes cartes, un a per a cada mes, amb instruccions sobre coses que ha de fer per sortir-se’n. Totes les cartes tenen com a signatura “Postdata: t’estimo”.
El resum està tret del mateix llibre.

La raó per la qual vaig triar aquest llibre n’és una de senzilla, buscava un llibre d’amor i que m’atrapes, és a dir que m’enganxes, i aquet llibre ho va aconseguir.

Si hagués d’avaluar el llibre amb una nota, ja tindria un deu de la meva part.

Postdata: t’estimo el recomanaria a la gent que li agraden les novel·les d’amor, ja que com he dit abans el llibre tracta sobre aquest tema.

dimarts, 14 de febrer del 2012

Nuit noire

Une nuit noire,une jeune fille seule joue au basket. Tout à coup elle a perdu le ballon et s'est introduit dans le bois pour le chercher. Soudain elle a entendu une voix très grave, elle a peur de l'homme mystérieux .Elle a entendu des pas derrière elle. Joana a commencé à courir mais les pas derrière elle sont de plus en plus rapides, ils sont terrifiants, il est impossible de se libérer d'eux.
Elle entend aussi des voix.
Joana pense que tout est imaginaire,elle veut vérifier mais elle a peur, très peur , peur de se retourner et de voir un homme mystérieux, terrifiant...Elle décide de ne pas se retourner et de courir,mais elle est très fatiguée,elle ne court plus si vite et chaque fois elle entend le bruit de plus en plus fort et de plus en plus prés d'elle.
Cette situation lui fait de plus en plus peur.
Soudain, elle a aperçut une petite maison au milieu du bois ,elle a décidé d'entrer mais la porte est fermée, il est impossible de l'ouvrir.
Joana est désespérée ,elle a une peur bleue d’être tuée, elle a peur de l'homme qui peut- être un assassin .
Elle s'est arrêtée et n'entend plus les pas, mais tout à coup l'homme l'a attrapée .